Děti

Výlet mladších žáků na Ostravici

Ivo Adámekvloženo: 15. 5. 2011, 18:44poslední změna: 15. 5. 2011, 18:45přečteno: 1079x

O víkendu 6. -8. května se družstvo mladších žáků vydalo na výlet do krásné přírody na Ostravici, na chatu Svoboda. V pátek jsme se všichni sešli na HZ, napočítali 14 dětí a dva vedoucí, a se sluníčkem jsme vyrazili směr Hlavní nádraží, kde nás čekal poslední vedoucí a to Hanka. Tam se k nám připojili také další účastníci našeho společného víkendu mladí hasiči z Dolní Lhoty s Vendy a Kikinou. Cesta vlakem utekla jako nic, většina sladkostí byla snězená a už nás čekala jen poslední část cesty, a to pěšky na chatu.Hned po příjezdu jsme se rozdělili na pokojíčky, umyli si ruce a vyrazili na večeři, která nám všem moc zachutnala, jak jsme byli vyhladovění po té náročné cestě. Večer, a s tím i večerka, byli v nedohlednu, tak jsme si šli zahrát pár seznamovacích her na louku za chatou. A zde nás také čekala milá návštěva, a to naše poslední vedoucí Stáňa s Jarkem a Nelinkou. Všem nám dalo zabrat zapamatovat si nová jména, ale náramně jsme se při tom pobavili. Příjemně unaveni a plní dojmů jsme uvítali večerku ve 22°° a šli spát.

Na sobotní den byl naplánován výlet na dopoledne a hry po obědě. Hned po snídani jsme si sbalili batůžky a vyšli. Cesta byla naplánována dopředu, ale jelikož vedoucí zradila mapa, tak jsme na pár křižovatkách odbočili špatně a sešli na jiný plán cesty, který se o něco protáhl. Všechno jsme ale zvládli, dorazili jsme v pořádku a příjemně unaveni. To už nás čekal oběd a vítaný odpolední klid, kdy jsme si všichni odpočinuli a nabrali síly na odpoledne. Odpoledne byl ve znamení her! Běhali jsme, soutěžili, vyhrávali, seděli, mluvili, bavili jsme se a bylo nám všem náramně. Večeře všem zachutnala a po ní jsme šli prozkoumat nedaleké lanové centrum, kde si děti, ale i vedoucí, vyzkoušeli prolézačky umístěné kousek nad zemí. Po příchodu na chatu nám děti pro pobavení předvedli svá secvičená divadelní představení. Ta se povedla, zasmáli jsme se a ulehli do svých postelí, abychom byli svěží na poslední den našeho cestování.

Neděle už byla v klidovém režimu. Děti si po snídani uklidili pokojíčky, sbalili věci, vyhodnotili jsme hry, některé další jsme si zahráli, abychom se nenudili, naobědvali jsme se, a to už tady odbíjela 13. hodina a my jsme museli vyrazit směr nádraží. Cesta zpátky už byla klidnější a utekla rychle. Tento výlet se moc vydařil, počasí nám přálo, poznali jsme spoustu nových kamarádů a už se těšíme na další takové společné soustředění mladých hasičů!

Více fotek z výletu naleznete na tomto odkaze.

<Zpět na seznam článků

AktualityRSS Aktuality

14. 12. 2019Letošní mikulášská nadílka se konala v restaurai Prostor dne 7.12. 2019. Pro děti byl připraven pestrý... pokračování

7. 3. 2017Poslední lednovou sobotu jsme byli pozvání na Výroční valnou hromadu... pokračování

19. 12. 2016Dne 26.11 2016 proběhla tradiční VVH SDH... pokračování

Sponzoři

Městský Obvod Slezská Ostrava - Statutární město Ostrava

Tvorba internetových stránek Petr Hanyáš

Účetnictví, autodoprava, dovoz a servis vozidel, leasing, úvěry a pojištění

Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky

LANEX a.s.: výroba a prodej kvalitního a trvanlivého technického textilu. Vaky, horolana, lana, šňůry, provazy, popruhy, úvazky

Temar spol s r.o. - EPS, EZS, přístupové systémy, pakrovací systémy

EX Technik

ARCHISTAV projekty a stavby s.r.o.